torsdag 24 november 2016

TILLBAKA & DAGS ATT BÖRJA FIXA













Hemma hos oss just nu pågår lite advetsfix. Jag har plockat fram alla ljusstakar och stjärnor. Inget nytt, bara saker jag samlat på mig som jag längtar efter att få sätta upp igen:)





Hej finaste ni!






Jag är rörd över allt stöd jag fått av er TACK från hela mitt hjärta. Visst är det ok att skämta om en bild (om man nu finner det kul, så inget mig emot), men proportionerna det fick går inte ens att greppa. Blev lite chockad över mänskligheten på allvar - vad är ni för medmänniskor där ute egentligen?! Jag tar inte att bli kränkt på det sättet - det är  i n t e  ok någonstans! Kan vi inte bara ta att alla är vi olika och det är ok det med! Men dags att gå vidare nu tycker jag, jag har iaf gjort det och jag kommer fortsätta på samma sätt som tidigare så ni som tycker om mig behöver inte oroa er att jag försvinner;)



Hur som, haft en hektisk vecka inför advent. Hade önskat mig lite ledighet så jag hade kunnat pyssla och fixa i lite mer lugn och ro men det går ju inte när man måste rädda liv (bokstavligen!). Jag har haft utbildning med, superkul men något jag hoppas jag aldrig behöver vara med om på riktigt! Sen har jag hunnit mocka en hel del skit och pussat mule med - hur härligt som helst. Idag blir det iaf sista jobbpasset för veckan och i morgon är det freeedag:)




KRAM














27 kommentarer:

Viktoria_ sa...


Åh vad underbart att du är tillbaka Mia!
Jag har saknat dig och dina inspirerande inlägg, både här och på insta!
Trevlig helg och första advent, Kram 💕

Diana sa...

aaah så fint du har det. Vill också ha sånt bord och massa fint

Ica sa...

Har helt missat det som hänt. Men vill bara säga att jag älskar din blogg. Så mycket mysig inspiration du delar med dig av. 💗

Marita sa...

Härligt att du är tillbaka Mia
du har verkligen varit saknad ❤️

Anonym sa...

Så glad att du är tillbaka! Saknat dina fina bilder! /Katarina

Anonym sa...

Hej,

Var har du köpt den avlånga kudden, så fin...

Ha det gott//

kia sa...

Ja tragiskt kvinnfolk kommer alltid finnas. Som läkare träffar jag rätt många o under ytan,fasaden, sminket, sina fillers finns oftast en liten osäker tjej med enormt behov av bekräftelse o pepp. Nåja bara att fortsätta mocka skit o skita i folk!
Ser att du har lillängeln nu! Så fin. Vår står framme året runt! Kram

Anonym sa...

Underbart att du är tillbaka, har verkligen saknat dig och blev lite orolig att du skulle sluta. Vill bara säga att du är en duktig inspiratör och att dina barn är jättefina!

Stor kram från Anna i Skåne

Anonym sa...

Hej, härligt att du är tillbaks, kram från en Skånetjej

Anonym sa...

Hej, härligt att du är tillbaks, kram från en Skånetjej

Sallys hus sa...

Go girl!
<3

Anonym sa...


Hej Mia!
Välkommen tillbaka, har saknat din fina blogg! Ja du man kan verkligen bli mörkrädd hur vissa människor beter sig jag läste precis på Magdalena Graafs blogg vilka fruktansvärda kommentarer hon har fått. Du är bra Mia, stå på dig! Kram Susanne.

Anonym sa...

So happy to see you back!! xx hug!

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!
//Ingela

Anonym sa...

Heja dig!
Du äger :-)
Jag har lärt mig en sak i alla fall, att ta ställning till vad jag tycker är rätt/fel och viktigt här i livet.

Kram från Ulrika

Tant Åsa sa...

Första gången jag lämnar en kommentar. Skönt att du är tillbaka med din fina blogg. Heja Mia du har en fantastisk blogg. Kram från Åsa

LIVSGLITTER sa...

Härligt att se att du är tillbaka igen! Kramar Louise

Anonym sa...

👋👍👏

Anonym sa...

Vad glad jag blev att du är tillbaka!
Kramar från Gävle

Lena sa...

Välkommen tillbaka! Har saknat din fina inspirerande blogg.
Längtar efter helgen då jag ska börja advents fixa lite.Ska bli mysigt med lite ljus i vårt hus.
It`s cool to be kind! Kan vi inte bara vara snälla med varandra. Bra att du säger ifrån.
Nej, det är inte ok.
Kram Lena

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka<3

Anonym sa...

Första gången jag kommenterar....läser din blogg varje dag ....Härligt att du tillbaka....Kram Lena i Färjestaden

Anonym sa...

Härligt och rätt inställning!
Mocka hästskit är bra terapi och utrensning av tråkigheter, som gammal hästtjej vet jag vilket underverk det gör! 😉

Trevlig 1a Advent
Ellinor

Bakom dörr. nr 11 sa...

Roligt att du är tillbaka igen, glad jag blir.
Måste fråga...var köper du doftljusen du har på bordet ?
Trevlig första advent.
Kram Pia

Anonym sa...

Kia's komentar,spot on!!!

Anonym sa...

Gillar dig för den du är och det du skriver! Fortsätt så!
kram o ha en fin adventshelg

Susanna sa...

Bra där!!!:)