torsdag 10 november 2016

LOVE TAGS













Det kom en present i brevlådan här om dagen, ett vackert lovetag- armband med de jag älskar mest på jorden. Såå fint - tack snälla vad glad jag blir. Kommer från Jane Kønig.





Tjingeling!






Här strålar solen och det är gnistrande vitt ute. Så vackert vinterland! Jag har kämpat hela morgonen med att sova inför nattjobbet men jag lyckades så där:S


De flesta verkar längta efter att julpynta och jag tycker bara det känns såå tidigt! Hur ska ni fira julen? Vi ska vara här vilket jag tycker är allra skönast, både för mig själv och för tjejerna. Jag är ledig vid jul i år med jobbar nyåret. Jag tycker iofs att julen är viktigast så det gör mig inget att jobba vid nyår istället.



Nu ska jag ner på stan och fixa några ärenden men sen måste jag lägga mig och försöka blunda lite till annars blir det långa 11,5 timmar inatt:S Ha en toppenfin torsdag vänner, i morgon är det helg igen hurra!




KRAM











Inga kommentarer: