onsdag 9 november 2016

HEJ HALLÅ










Idag får ni en glimt av hallen här på bloggen. Nya byrån kom på plats här efter sommaren, perfekt förvaring för mössor och vantar som behövs i dessa tider. Byrån är en Snö från Asplunds och jag beställde den hos Lindholms och efter många veckors leveranstid kom den äntligen:)






På vägen bort mot vårt sovrum och wic hänger min Gubi Adnet-spegel (från 200m2), i den ser man hallen och köket. Älskar vad speglar kan göra för ett hem! Här under skulle jag vilja ha ett Tait sideboard i en mindre modell.






Jag har ju köpt en bit tapet till hallen i somras, den ska få komma upp inom snar framtid. Men just nu ser det ut så här:) Hatthylla Essem Design, skohorn från Edblad, Papperskorg/paraplyställ Svenskt Tenn, Tavla Yellow Corner.






Hej hallå vänner!






Vaknade upp till en chockad värld, lika chockad själv! Jag var h e l t övertygad om att det skulle gå åt ett annat håll och jag var ju med henne. Hur blir det nu det frågar sig alla??:S Jag tror vi bara måste gå vidare nu, vi kan liksom inte göra så mycket åt hur det blev, vi måste bara förhindra att det blir på samma sätt här när det är dags! 


Men nu är det onsdag, jag ska jobba snart. Ska bli kul, går med glädje till jobbet:) I morgon ska jag göra mitt första nattpass sen ska jag ta helg! Det blev en ganska kort vecka eftersom Emma var sjuk i måndags, men nu mår hon bättre och är i skolan:) Hoppas ni har en fin vecka!




KRAM










SparaSpara

5 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det Morris - tapet? :-)

Petra Nordeng sa...

Ljust, fint och fräscht. Snygga bilder lägger du upp också. Blir alltid inspirerad av dina bilder och hoppas du skiter i vad andra säger och tycker för dumt...sug åt dig det positiva istället :-)

Anonym sa...

Snyggt! ja idag känner man sig lite trumpen....

HjärtatsVitaHem sa...

Så snyggt! :)

Lena sa...

Ja sträck på dig och sug åt dig allt positivt.Du är så bra som du är.
Kul att se att ditt hem fylls med dina önskningar en efter en. Stilrent och hållbara val som du kommer att tycka om länge.
Blandningen mellan hem, hälsa, shopping är det jag gillar bäst.
Hästarna skrollar jag över :=)
Önskar dig en härlig dag!
Mvh Lena*