måndag 14 november 2016

DE DÄR TVÅ





































De där två alltså - de finaste jag gjort som gör mig lika lycklig som gråhårig emellanåt. Jag älskar er till månen och tillbaka. Ni som ville se nya jackorna på - här är dom. En tonårsdröm typ (finns här men vi har köpt våra i butik Johnells i Gränden här i stan)! Bilderna ovan är tagna i Gamla Linköping, mysigt att besöka om ni är i krokarna:)





Godmorgon måndag!






Ny vecka - nya möjligheter! Mitt ständiga måndagsmottto he he!



Igår var vi hela eftermiddagen iväg med kusiner och farföräldrarna till dessa och firade farsdag. Jag sniffade på vår nyaste lilla S. Gullefia - men vad de växer:S Snart dags för dop:) Btw tipsa mig gärna om söta doppresenter till små tjejer, finns ju säkert en mängd med sånt nytt och kul och fräscht på marknaden som jag inte har koll på längre;) Tycker hela mitt instaflöde svämmar över av bebisar men jag brukar scrollar fort förbi det! Den tiden är nämligen såå förbi för mig:) Dock har jag förstått att Lively är väääldigt poppis (det kan jag iofs förstå, så söta barnkläder), men jag vill igen ge kläder i sån present! Men som sagt tar gärna tips på annat:)



Nu dags att jobba så vi ses snart igen raringar! Fin måndag tills dess.




KRAM










11 kommentarer:

Fia sa...

Finns ju fina mammutar som en gunghäst (så där långhåriga och rufsiga) och även som en leksak att dra efter sig. Oh vet ju inte vad det är för märke men är såå fina och vet många som gett bort detta i doppresent.

Finns säkert i flera affärer i alla fall de på nätet.
Lycka till! Kram

Jennifer sa...

Beror ju på hur mycket pengar man vill lägga men mina bästa tips är en Rosettkrok från Svenskt Tenn åt flicka och en klassisk Korbokorg åt pojke :) hållbara saker för resten av livet! Annars kan klassiska barnböcker vara en fin idé.

Skulle gärna vilja veta exakta färgkoden ni hade i sovrummet. Det blev ju såå snyggt :) var det från Nordsjö ni köpte färgen?

Anonym sa...

Vackra flickor i så snygga jackor 😍😍

Anonym sa...

Souperfina bruttor! Nu får pappa ladda bössan :) :)

Armband eller ngt annat smycke eller en skyddsängel från Skultuna är väl alltid gångbart tycker jag. klassiskt o tidlöst vid dop.

hoppas få se bilder från högtiden ! det är ju så kul med dop !

Anonym sa...

Kolla gärna in mina armband på insats och Fb: karibodesignbymarlen
Samiska tenntrådsarmband för barnvoch vuxna
Mvh Marlen

Anonym sa...

Rubens barn docka! Kan pryda en hylla i barnrummet ett par år tills det är dags att börja leka med den, och sedan hänger den nog med på lekarna i några år. Tycker det är kul att ge bort doppresent som kan följa barnet länge. Dockorna finns dessutom i olika prisklasser, ecobuds är väldigt söta om man vill hålla sig i den lägre prisnivån.

Anonym sa...

Vet du hur tvättbjörnarna får lida för att ni ska ha päls på kragen? Tycker du som mamma ska vara en förebild och inte köpa päls!
//Jessica

Anonym sa...

Du är verkligen sjuk, att du inte inser det själv..!!!

Lena sa...

Eller kanske en rosett krok från Svenskt Tenn till en kille?
//Lena

Anonym sa...

Anonym 15711 18.24
Kan du vara snäll och förtydliga din kommentar, jag förstår inte riktigt vad du menar...

Ingela sa...

Hur kan ni som djurvänner köpa jackor med äkta päls? Gör mig ledsen. 😢 Finns så fina fuskpälsar idag. /Ingela