fredag 25 november 2016

BLACK FRIDAY HOS KBS












Tjingeling!






Nu är det dags för den stora cyber weekenden och såklart har jag en massa fina tips till er. Själv handlade jag förra året massa braiga julklappar just denna helg när det var rea typ överallt, gillar ju att fynda som ni vet!;) Först ut som jag ska tipsa er om är bästa barnklädesbutiken KidsBrandStore (som ni redan vet att jag diggar hur mycket som helst) erbjudande. Denna black fredag kommer nästan allt i butiken vara sänkt med 20-60% - hur bra?!:) Jag har några klappar att klicka hem och ni missa inte kika in ni med. Massa fina kläder från bla. Ralph Lauren, Gant, Levis, Barbour, Parajumper till kidsen. Kanske dags att klicka hem julstassen till dom?!:)




KRAM








Inlägg i samarbete med KidsBrandStore.

Inga kommentarer: