söndag 16 oktober 2016

UTE PÅ TÄVLING I KYLAN & BLÅSTEN



















Älskade finaste - det finns ingen annan häst som jag älskar som henne! Idag har hon skött sig strålande på tävlingen hemma i stallet (ni ska få bilder därifrån lite senare när jag kollat igenom alla:). Idag har jag på mig min sköna cape som värmer fantastiskt bra som kommer från Cape Sweden, mina supersköna RM Williams och nya handskarna från Barbour (som jag hittade här hos Modesto och som är nog de skönaste skinnhandskar jag haft någonsin).







Tjingeling fina ni!







Jag trodde aldrig denna vecka skulle ta slut när den började. Haft sjukt mycket och det har känts som varje pusselbit har varit tvungen att falla på plats omedelbart för att allt skulle funka.!Till råga på allt börjar jag bli sjuk tror jag. Haft ont i kroppen, huvudvärk och känt mig förkyld hela veckan. Håller tummarna hårt att det inte bryter ut nu men efter att stått ute i kylan i x antal timmar både lördag och söndag har nog inte bättrat på det:S



Just nu ligger jag under duntäcket och dricker te och kollar igenom alla bilder från idag. Jag bad Emma ta några på mig och C då jag inte har några på oss. Hoppas ni gillar dom:) Jag som sagt bara älskar det här lilla stoet. Hon är bara bäst med sin personlighet.























Burr ja kallt och blåsigt men ändå hösthärligt. Nu har jag laddat upp med massa mulegos till veckan som kommer och det kommer förhoppningsvis gå lite lättare än den som var. 



Önskar er en superskön soft söndag nu, så hoppas jag vi ses snart igen!




KRAM













5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du ngn jacka under capen? Jag tycker det brukar bli så kallt när det blåser under en poncho eller är den varm iaf? /. E fryslorten

anettan sa...

Härliga bilder men det ser kallt ut. Kram Anette

MITT VITA HUS sa...

E: Jag har en klänning och en kofta under, skulle kunna ha en tunnare jacka på typ tex en svart skinnpaj eller liknande:) Men capen är väldigt varm, varmare än jag trodde:)

Anette: Se ovan vad jag svarat Eva:) Det blev kallare fram på dagen, då började det blåsa, då fick jag ta på jacka under:) och en mössa på huvudet:)


Kram

M


Anonym sa...

såå fina bilder! Den med dig i profil och bara mulen är fantastisk! <3

Lizette sa...

Hej Mia!

Jag hamnade in på din blogg av en slump och om du skulle vilja bli fotograferad ihop med din häst så kan du väl höra av dig? Det vore superkul att få ta fina bilder på er ihop till min portfolio! :-)