lördag 29 oktober 2016

STING POCKET I ALICE RUM

















Alice har fått en hylla i sitt rum och det blev den fina String pocket som jag kikat på. Köpte två stycken när jag var på Lindholms Interiörhuset här om dagen, en till Alice och en till Emma. Emmas rum är dock inte riktigt klart än, men som jag sa ska såklart visa er när det blir:) Hyllan iaf - ja den är ju perfekt för en liten tweenie och allt plock de vill ha. Nu har hon någonstans att ställa sina små parfymer och ting som hon älskar:) På bilderna ser ni Alice fina väggfärg vakna och hur den beter sig. Ena sekunden varmt pudrigt rosa och när solen försvinner eller skuggas nästan grå. Älskar den.





Tjingeling raringar!






Vaknade till strålande sol efter 12! timmars välbehövlig sömn. Ni vet när man legat sjuk och inte känner sig helt frisk men kört på i tvåhundra är man rätt så matt i pälsen när man väl får ledigt;) Idag väntar halloweenfest i kväll hos bästa vännerna, men först ska vardagsrummet plockas ut, och innan det ska jag fota något som ni får se i morgon som jag verkligen tror ni inte vill missa och sen hoppa i stallkläderna och dra till vår prickiga prins. Så mao så är dagen smockfull redan innan den hinner börja men bara med roliga saker:)



Happy halloween-lördag till er alla!



KRAM











4 kommentarer:

Junitjej sa...

Vilket fint rum!

styleanddesign sa...

What a lovely job you have done. Such a pretty room!

Anonym sa...

Souperdouperfint! /E

Anonym sa...

Undrar bara vilken storlek det är på fjäder lampan?