fredag 21 oktober 2016

SJUKSTUGA & FREDAGSBLOMMOR









En fredagsbukett som piggar upp lite grann i sjukstugan!





Hej fina ni!







Åh ledsen för min långa frånvaro här. Blev sjuk i förrgår, som jag hade väntat. Känt mig halvkrasslig i två veckor och ändå kört på för fullt. Men så blev jag ledig och då slog febertopparna till. Så typiskt. Jag har fått ställa in helgens jobb och får förbli förpassad till sängen, duntäcket och serietittande och glassätandet (dock inte ens gott för jag har noll smak:S).



Jag som hade så mycket ork och lust till att fixa här hemma men just nu så går jag ett varv då och då och bara irriterar mig på att inget blir gjort, ni vet när man är sjuk och känner att precis allt bara är blä och usch och supertrist. Till och med min N som aldrig är sjuk är krasslig phu. Han ska dock försöka fortsätta med Em's rum i helgen om han orkar.














Hortensior är verkligen min favvoblomma på hösten. Älskar att de kommer i olika färger och står sig länge som snittisar:)



Men nu vänner ska jag bara önska er en fin helg och så säger jag vi ses snart igen!



KRAM










4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev i mathörnan i vardagsrummet! /e

Anna sa...

Så fint ni har det, hade du beställt en marmoskiva till sidebordet eller jag kanske har fattat fel. Om du har gjort det, valde du polerad (blank)eller slipad (matt)?
Eller vilken skulle du välja tror du om du inte har beställt?
Har själv lite beslutsångest nämnligen och du har ju bra smak 👍
Hoppas ni känner er piggare idag och spännande med de nya väggfärgerna.
/ Anna

granyanser sa...

Så fint du har det! Massa kryakramar!!

Zalina sa...

Hur långt och brett är ert vardagsrum? Undrar ifall vi också skulle rymma en bestå förvaring som ni? Väldigt fint blev der!