tisdag 4 oktober 2016

ÖNSKELISTAN OKTOBER















Det blev visst ingen önskelista i september men nu blir det en för oktober. Jag älskar ju önskningar, drömmar att ha saker att se fram emot och jag vet att ni brukar gilla dess inlägg:)



Så just nu i oktober på min önskelista står ett sideboard till gången mot sovrummet för att matcha nya möblen med förvaring som nyss kommit hem i hallen. Vårt fina sidebord där som vi har nu blev så himla fel i stilen när byrån kom hem:S Asplunds poppis serie Tati är ju så snyggt, så nöjd med våra sängbord. Gillar även det här utan mitt-hyllan, ett sånt får det nog bli - någon gång ska jag beställa en marmorskiva till vardagsrummets nya skåp först sen ska jag spara till detta.


Tjocka mysiga stickade koftor, halsdukar och sköna mössor i virvlande höstlöv är så rätt just nu. Denna från Lexingtong verkar slut här nu, men andra varianter finns ju:)


Min fina Canon kamera börjar bli sliten, det märks (jag har en Canon 5D Mark II). En liten renovering/rengöring på den och så ett nytt objektiv skulle inte vara helt fel.


Lampor, lampor! Dessa vackra fina (och snordyra;) designlampor - ständigt on my mind;) Silver känns så rätt just nu och klassiskt! Louis Poulsen's Ph är fin för fönster tycker jag.



Vad önskar du dig mest just nu vännen?



KRAM










4 kommentarer:

blandare sa...

En flickvän :)

Anonym sa...

love,love,love your wish lists!

Anonym sa...

Vad har du köpt för skåp till vardagsrummet? I köptankar behöver tips. Tack för bra blogg läser ofta kram.

MITT VITA HUS sa...

Anonym: De är enkla vita skåp i serien som heter Bestå😘

Kram

M