söndag 23 oktober 2016

ON MY MIND JUST NU












Jag vet inte om det är att jag legat nedbäddad x antal dagar som gjort mig helt sugen på att bara bära bekväma mysplagg, eller om det är det att snart vankas ganska många nattjobbspass snart och man då man inte behöver vara så värst fin när man åker till och från sjukan för-det-är-ändå-ingen-som-typ-ser-en-typ, kanske därför. Iaf så har jag ju host haft ett par dagar på mig att scanna nätet efter allt man vill ha. Är inne i en sån där period jag mest vill rensa ut över allt och fylla på med nytt! Jag vet inte - brukar typ alltid känna så när jag ligger hemma sjuk:) Jag har dock varvat nätbutikerna med lite netflix så jag lovar jag har inte handlat upp allt nytt och snyggt he he;)



Den här hösten ska jag satsa på ett skönt (och snyggt)  kit med myskläder. Tröja finns här, och byxorna här. Från Lexington. Vill även mest mysa i polotröjor och denna i den här ljusa färgen från Busnel var ju bara såå fin och väldigt klassisk - min smak! Nya Uggisar skulle jag gärna vilja ha, ett par korta grå att matcha med:) De är typ världens skönaste myssko men kanske inte världens snyggaste:)












Har ju även scannat en hel del inredningsbutiker på nätet den senaste veckan och har koll på vad som är nytt och kul nu känner jag. Jag är ju dock en sån som sällan är först på bollen utan vill gärna känna in någon månad eller två eller längre om jag verkligen vill ha:) Just nu ligger jag och klurar på om denna klassiska String Pocket ska få komma upp i tjejernas nymålade rum?? Vad tycker ni?  Bra för småsaker eller kommer det bli dammsamlare?


Nu dags att återgå till att göra precis ingenting mer än att sova, knapra piller, spraya kortisonnässpray och kurera mig så jag kan gå tillbaka till jobbet. Soo sick på att bara vara hemma och helt trött och orkeslös:S



Hoppas ni haft en fin helg vänner!?



KRAM