onsdag 26 oktober 2016

NÅGRA TIPS IGEN







Hej fina ni!





Idag var första dagen tillbaka på jobbet efter en veckas sängliggande och kurerande. Vilken dag det blev sen, fullt ös klippt hela tiden phu. Helt slut nu:S Men efter jobbet strack jag till Ikea och plockade upp lite saker till Emmas rum som alldeles strax är färdigrenoverat hurra. Gissa om tonåringen längtar att flytta in igen;) Men nog om det, ska såklart visa er när allt är klart:) Men nu har jag två tips som jag vill dela med er:)



Dels är det detta erbjudande som snart är slut, på den braiga hudvården från Yves Rocher. Verkligen toppenprodukter till riktigt bra pris (199 kr men till ett värde av 466 kr och då är det även fraktfritt:) Klicka hem ditt egna kit här:)



Men sen har jag även ett annat tips och det är att bästa Lindholms Interiör här i stan kommer i helgen som kommer öppna sin outlet där man kan fynda en himla massa designmöbler till 40-70% nedsatt pris (jag har själv spanat in och det fanns både Snö-byråer och Bestlite lampor och massa annat kul där;).  Lindholms för er som inte vet ligger vid gamla fina slakthusområdet Tornet här i stan och värt ett besök om man åker på utflykt:)




Men nu vänner, nu kryper jag till kojs. Natti natt och vi ses snart igen - Zzzzzzz.




KRAM











3 kommentarer:

Anna-Karin Strand sa...

Hej, vet du mer om Lindholms outlet? Öppettider, plats osv?
Hoppas du kan sova och bli piggare, tack på förhand. /A-K

Elisabeth sa...

Ska bli spännande att se vad du hittat på i rummet! Krya på dig.

MITT VITA HUS sa...

Anna-Karin: outlets ligger bredvid affären öppet denna helg, kolla gärna in @lindholmsinteriör för mer info😘

Kram

M