onsdag 12 oktober 2016

LITE HÖSTNYTT TILL MIG & BUSY AS A BEE


















Så glad över mina nya höstfina saker som jag ska ha på mig. Jag har sneglat på den där capen sedan förra året, då var jag inne på en annan färg men nu fick jag syn på nyheten i brun ull kunde jag bara inte låta bli. Älskar Cape Sweden's fina plagg och är så fånigt lycklig över den:) Ska matcha med nya snygga handskar från Barbour som jag hittade här (passa på nu vänner köpa om ni vill ha, det kommer inte få in fler och de är verkligen it handsken). Hur fin kommer jag inte vara så säg?!;)





Tjingeling raringar!





Redan onsdag och jag är såå trött. Är det bara jag eller har hösten liksom kommit ifatt?:S Sjukt mycket jobb och utbildningar denna vecka så tiden är knapp och i helgen blir det hästtävlingar så vila det blir det inget av. Men det är ju roliga saker med så det går nog ingen nöd på mig:)

Kikar bara in det allra kortaste idag för nu måste jag in i duschen och sen kasta mig i bilen mot jobbet! Passar på att önska er alla en fin fin onsdag:)




KRAM








4 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen jättefin färg på capen! Du vad tog du för strlk på handskarna? /E

mässing kökskranar sa...

Ja, skitsnyggt! :)

https://comedy2014.wordpress.com/ sa...

Den där växten är underbar!

MITT VITA HUS sa...

E: Jag tog L:)


Kram

M