fredag 7 oktober 2016

HEJ HELGEN - DU ÄR EFTERLÄNGTAD









Och så blev det efterlängtad helg. Förra jobbade jag ju så när den lediga kommer är det extra skönt:) Idag hade jag tom fått ledigt på mina flextimmar. Det visade sig att i den banken låg nästan två hela arbetsdagar plus - så det var välkommet att ta ut (från min sida sett iaf;).

Idag har jag pysslat vidare i Alice rum på min lediga dag och i morgon tror jag ni ska få en första liten kik in där. Det är såå mysigt och hon trivs så mycket bättre säger hon. Känns bra att höra:) I morgon väntar även stallet i vanlig ordning, skönt att komma ut som jag skrev tidigare - den där återhämtningen är så viktig och de få helgdagarna man har brukar ju bara dra förbi fort som attans…


Men nu middag med la familia, det vankas en variant på fredagstacon och någon står redan vid spisen:) Önskar er alla en fin fin start på helgen nu, sås ses vi i morgon igen!




KRAM










1 kommentar:

mässing kökskranar sa...

Trevligt å möta familjen :)