fredag 16 september 2016

UNDERBARA SEPTEMBER










Ett fång med härliga torgblommor - är det fredag så är det:)




Hej fina!





Visst har vi ett underbart september här. Luften dallrar nästan av sommarvärmen som är kvar, man kan gå i kjol med bara ben och ha solisarna på. Det är helt fantastiskt och helt underbart. Idag på stan var det är sån där superhääärlig sensommarkänsla fast hösten är här:)


Jag vaknade med värk i varenda cell. Dessa sju! jobbdagar på raken har tagit ut sitt rätt på mig. Känslan att få vara ledig var helt underbar idag när jag vaknade. Det har varit sjukt högt tempo, jag vet inte hur man ska klara detta i längden. Men det är även sjukt kul och lärorikt på alla sätt. Det är en härlig gemenskap där också, vilket jag tror är en stor bidragande faktor till att man trivs så bra.








Nu ser jag hur som helst fram emot lite ledigt. Tre hela dagar som kommer fyllas med massa skoj! Emma ska tävla i hoppning, vi ska ha kalas och vi ska vi ha mysiga myskvällar med familjen och ta igen förlorad tid. Idag blir vi bara tjejer här hemma eftersom N ska ut och fiska kräftor med grabbarna på jobbet (dom kommer säkerligen inte bara fiska kräftor om vi säger så;). Vi flickor i familjen ska först till den söta prickiga och njuta av honom så mycket vi kan och sen ska vi hem och laga mumsig hemmagjord pizza och äta massa B&J nedbäddade i en stor hög i soffan. Värsta bästa fredagen:)



Fin start på helgen vänner < 3



KRAM











1 kommentar:

Anonym sa...

Du får vara rädd om dig på jobbet så du inte tar slut! 😍 / E