torsdag 29 september 2016

TÄVLING - VINN EN GLORIA PÅ INSTAGRAM






















Så smällfina de är Glorian från Klong nu i en försilvrad variant. Jag tror många längtade efter just denna variant förra året när den kom i mässing, så nu tänkte jag och 200m2 ge er chansen att vinna en:) Tävlingen hålls på mitt instagramkonto @mittvitahus så kika in där!




Tjingeling bloggisar!







Här har det varit så grått och trist och regntungt idag och det blåser så man blir precis yr när man går ut. Jag hoppade i stövlarna och tog jacka idag men det var ändå så varmt i luften:S


Idag har jag hunnit jobba fatt här hemma och med bloggen:) Känns skönt då det vankas jobbhelg igen - nu på vårt nya fina akuten. Ska bli såå spännande att få arbeta i lokalerna men utmanande med:) Nu iaf ska jag slänga mig mot maxi innan det blir stallet och ikväll ska vi tjejer till vår fina hästbutik på landet på kundkväll medans N målar. 


Hoppas ni har en supertorsdag!




KRAM









Inga kommentarer: