tisdag 27 september 2016

NYA HÖSTACCESSOARER & KALLAR TIDER

















Lite höstnytt i form av det finaste armbandet med rosett (finns här hos Modesto). Beställt massa höstnytt till mig själv, så värd det efter hårt jobbande:) Jag ska visa er mer fint lite senare sen, allt har inte kommit med postbudet än:)




Hej fina!





Hoppas ni mår fint?!


Dagarna bara rusar iväg här och snart är det oktober. Galet med den värme vi fortfarande har ute:S Men nu väntar vi visst lite ruggigare tider har jag hört. Det gör mig dock inte så mycket nu.  Jag vill mest boa hemma och njuta av denna tid. Mysiga kvällar med tända ljus, promenader i kallare kvällar (måste komma igång ordentligt igen), kratta löv i trädgården och plantera lökar (och komma ihåg att köpa hem dom, missade ju det helt i höstas av någon konstig anledning. Var lite tomt i rabatterna i våras och det är ju trist).


Idag ska jag jobba natten. Vi ska flytta kliniken och det kommer gå åt dubbla arbetslag. Men det ska bli kul. Tycker mest jag jobbar hela tiden nu och jag hoppas på en bättring där snart. Känslan av att ligga efter hela tiden gör mig smått galen. Vill ha tid för så mycket mer… Jag hoppas ni hänger i och inte tröttnar på mig när jag är så glest här < 3




KRAM









1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Undrar om du kan tipsa om någon snygg jacka eller kappa du tänkt att bära i höst/vinter..!?

Mari S.