torsdag 29 september 2016

MID SEASON SALE HOS KBS













Har ni uppdaterat era skatters höstgarderober än vänner? Igår var jag och handlade ett helt gäng med nya kläder och så klickade jag hem lite till. Det är fortfarande tacksamt att köpa kläder till mina tjejer, de blir alltid glada över "mina" val till dom, men jag misstänker att det kommer komma en tid framöver då inte mina val duger alls längre (det gäller mao att passa på;)



Idag tipsar jag om min absoluta favoritbutik när det gäller kläder till tjejerna och det är ju KidsBrandStore som alltid är smällfylld med fina plagg från märken som tex. Gant, Ralph Lauren, Barbour mfl. Just nu har Mid Season Sale börjat där och det är 15-50% på mängder med varor. Skynda-fynd-läge alltså:) Hittade även en trevlig kod att använda - VIP10 ger 10% ytterligare i rabatt (Salen pågår tom söndag 2 Okt).




KRAM








(adlinks)

SparaSpara

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så nyfiken! Vem rider du/kommer börja rida nu efter fina aurora? Beklagar sorgen. Kram på dig!

Anonym sa...

Har du gjort ett bra jobb vill de ha dina val länge, så är det iaf här. Grabbarna vill fortfarande ha råd av morsan med motiveringen att det blir bra då 😃 Man skördar det man sår... // E