fredag 16 september 2016

JAG SAMLAR PÅ MAGIC MOMENTS












Det var magiskt denna septemberkväll. Solen så vacker så det nästan gör ont där över de skördade fälten. Jag vill inte gå mot mörker och den tiden, jag vill ha den här tiden for ever and ever. Men jag samlar på mig de där ögonblicken och sparar dom i hjärtat, att ta fram dagar man behöver dom lite extra. Det har varit en helt fantastisk sommar med många fina dagar och ögonblick. Jag hoppas min lilla bank är fylld för en tid framöver…




M










3 kommentarer:

Karin sa...

Så fint! Ja, de där stunderna är bäst att spara i hjärtat tills då de behövs. Så underbart med barn, hästar och lantliv! Njut! Ha en fin helg!

anettan sa...

Härlig tankning. Kram Anette

Malin sa...

Som vanligt gör du så himla fint! Fin tavla där i bakgrunden, får man fråga vart den kommer ifrån? Trevlig Fredagskväll!