fredag 30 september 2016

HEY FRIYAY











På språng här hemma i hallen!




Tjingeling fredag!





Äntligen är väl helgen här:)


Här är jag precis redo för jobb, ska bara förbi banken först på ett kort ärende innan jag åker dit:) Idag kör jag höst. Har packat med mig en skön poncho och en tjock halsduk att svepa in mig i när jag går till bilen i kväll. Idag kör jag höstskorna på för första gången med, btw de skönaste skorna som någonsin funnits tror jag. 








Nya Malene Birger halsduken hittar ni här (löp och köp om du vill ha en - har en tendens till att sälja slut fort som attans;) Väskan är redan slut hos Modesto men du hittar den här och skorna finns här. Tanken var egentligen att ge er en hel ootd men jag har ingen här hemma att fota mig idag, men det kommer med hela nya höstkitet på vid senare tillfälle:)


Önskar er alla en toppenfin start på helgen, ska försöka hinna kika in till er men om jag inte hinner vet ni ju vad jag gör:)




KRAM











8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken av modellerna på RM W har du då? det finns ju flera olika?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: De jag har är de jag länkat till med rundad tå! Supersköna! Dock är det nya etiketter på en de på bilden, nu är de svartvita istället för de gamla gula!

Kram

M

Anonym sa...

Hej, undrar om vesken er i fargen sjokolade?? Mvh Anne

Anonym sa...

Undrar om halsduken er brun med svarte frynser? Gillar bloggen mycket :-)
Forstod inte vilken RM modell du har. Tove

MITT VITA HUS sa...

Anne: Ja precis i Choklad, följ länken så hittar du den.

Tove: Attans länken tycks inte funka men följ den till CountryDreams.se och sök på Wentworth G Yearling.

Kram

M

MITT VITA HUS sa...

Tove: Halsduken är i brunt, tykcs ha sålt slut nu dessvärre.

Kram igen

Anonym sa...

2600 kr för en väska i plast är verkligen galet! Köpte knasigt nog en själv när de först kom, men skulle aldrig köpa någon mer. Inte värt det!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Åh tycker du, jag tycker det är väldens bästa väska. Så praktisk, har 4 st:) Så värda det:)

Kram

M