måndag 12 september 2016

HEJ NYA VECKAN










Hej hallå bloggisar!





Ny vecka - nya möjligheter:) Är inte så pepp så här i början, mer åt det segstartade hållet efter en jobbhelg som kommer fortsätta i jobbvecka ända tills torsdag kväll uff (sen har jag nog inte återhämtat mig än från kräftskivan i lördags riktigt;)! Idag är det dock inte superbetungande att gå till jobbet, blir utbildning hela dagen och i morgon även då utbildning. Bara kul. 


Här hemma pågår renoveringskaos ute då grunden på huset blir nyputsad och fin igen. Här inne är det lite allmänt stökigt efter helgen med (ni vet ingen hemma som plockar 24-7;) och sen råkade jag visst sälja det svarta skåpet i vardagsrummet så nu så det porslin och prylar typ överallt där:) Ska ta tag i det där snart, vet bara inte riktigt vad vi ska ha men svänga om lite ska vi. N bättrings målar just nu och helt plötsligt blev jag sugen på att måla grått:D Ha ha tänk vad sociala medier/bloggar gör med en, tror jag följer flera hundra med grå vardagsrum som visas flitig over and over. Men. Jag ska fundera ett varv till, vi hade som sagt grått vardagsrum 1999-2002 (jag var först ha ha;). Trivdes med grått i vardagsrummet och då hade vi även grå soffor och det var väldigt mysigt och ombonat. Men. Jag gillar ju vitt och vi har ju inte ens orkat fixa sovrumsfärgen till den rätta än så det där är nog bara min rastlösa själ som spökar lite:) 



Happy måndag och happy start på nya veckan vänner! Vi ses så snart jag hinner igen:)




KRAM









6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Åhhh neeejjj inte grått jag som tycker det är så bra du kör mest den vita stilen än haha. Du har inspirerat mig med ditt fina vita hus o vi målade vårt hus från 70talet vitt för jag tyckte det var så fint och övertalade maken med bild på ditt hus då vi har ett liknande hus. Du har även gett mycket inspiration inomhus för mig.
Skämt åsido grått e en härlig färg så hur du än gör kommer det bli toppen!! Tack för en härlig blogg du inspirerar på många plan både inredning o vikt o kläder för min del. Hästar e inte min grej men ändå kul att följa :)

Anonym sa...

Vi behöver också putsa våran grund. Är det dyrt ?

blandare sa...

Trevlig blogg!

lindaleeboman123 sa...

Hej hoppas du kan svara mig angående din lampa Paris ifrån newport? Var har du köpt lampskärmen och kommer du ihåg mått på den mvh

lindaleeboman123 sa...

Hejsan undrar över din lampa från newport vad är lampskärmen köpt och mått på den mvh

Mittgodastefinaste sa...

Önskar en fortsatt fab vecka då!

Kram Jenny