fredag 2 september 2016

FYRBENTA ÄLSKLINGAR



















Jag älskar djur! Hästar, hundar framför allt men en sak till jag älskar och sååå gärna någon gång i livet skulle vilja ha så är det får och små söta lammungar. N's morföräldrar hade fårgård på Gotland och det känns lite i hjärtat att de inte har den kvar. Vi åker varje gång vi är på Gotland förbi och kikar men N säger att det inte är samma sak nu som det var. Men där ändå ligger en vacker liten grå gotlandsgård som kunde varit vår. Min dröm i livet är en liten gård, lite hästar, ett par får och en gårdshund och gärna några höns med. Kanske någon gång… Då skulle mitt liv vara komplett tror jag. Även jag kommer ju från en bondfamilj egentligen då morfar och mormor hade en stor gård här strax utanför där vi bor. Den såldes för några år sedan tyvärr. Idag har vi varit hos Hot Spot och gosat och fixat inför tävling i morgon. Någon är pepp!



Hoppas er start på helgen varit bästa! Vi ses snart igen och ledsen att jag inte hann kika in igår men energin efter jobbet var si så där och så var vi och red. Sen somnade jag ovaggad typ!




KRAM









Inga kommentarer: