torsdag 8 september 2016

EN SEPTEMBERTORSDAG I TRÄDGÅRDEN























Lite trädgårdspic's till er. Älskar min fina vattenslang, den har använts flitigt i sommar:) Från Garden Glory och finns hos Homenord. Vattenkanna här, äpplekorg här, stövlar här.






Hej fina!






Morgonen börjades hos tandläkaren med Alice. Var så himla trött när jag vaknade och höll helt på att missa det. Blev sent igår på hoppträningen med Emma så det blev sent i säng. Men nu är det gjort iaf. Nu kör jag mailracet med inkorgen, såå mycket som måste betas av som jag skrev tidigare som jag dragit på uff. Hann gå ut i trädgården och fixa lite, de kommer nästa vecka på måndag och putsar vår husgrund så n har fixat igår och jag körde det jag behövde nu lite på morgonen. Så himla frodigt i min odlingslåda så det inte är klokt, vad kryddor växer. Passade på att vattna lite, regnet som kom i natt blev det inte mycket med. Plockade även av lite äpplen till hästisarna (jösses vad äpplen det är på våra små träd!). Nu snart lunch, har en sushi bowl kvar sen igår mums (missar dock en lunchdejt som jag skulle på idag för tiden blir så knapp, trist men får bokas om:S). Sen har jag ett möte inplanerat i eftermiddag och ikväll ska det ridas. Hoppas er torsdag är en aningen lugnare än min och ni laddar upp ordentligt - för i morgon är det fredag tjohoo! Dock blir det jobb för min del men i helgen, men ändå, fredag är härligt;) Sen blir det Kräftskiva, stall och annat med i helgen så jag blir inte bara på jobbet:)





KRAM











1 kommentar:

Weronica - Living by W sa...

Det var på tiden med ett riktigt äppelår känner jag. Förra året tror jag vi fick sju äpplen på vårt Alice-träd :). I år är det massor dock. Fina trädgårdsbilder!