söndag 4 september 2016

EN HÖSTOUTFIT












Vad är det med hösten och de lite murriga färgerna, jag älskar't! Jag älskar iofs jämt svart:) I höst vill jag klä mig som ovan. Sköna koftor, gärna matcha med en svart lite längre över knäna kjol eller svarta kostymbyxor (påminner mig själv om att jag måste leta upp ett par i den perfekta modellen och köpa ett gäng). Tycker det är skitsnyggt att matcha en skön kofta med en fin blus eller om man vill vara lite finare kanske med en spetstopp under (spets funkar alltid för att få en lite femininare och uppklädd känsla:) + en snygg väska till (och om denna Grinolas från Malene Birger står på önskelistan så ja - snyggaste på länge - i färgen Choklad). Snygga smycken till outfiten är ett måste med!



1. Kofta Malene Birger här.

2. Armband Malene Birger här.

3. Väska Malene Birger här.

4. Kjol Malene Birger här.




KRAM








(Adlinks)

2 kommentarer:

Nazima på Nazimas mat och hem sa...

Va fin den nya färgtonen på MB-väskan är!

MITT VITA HUS sa...

Nazima: Jag vet, dog en smula. Brunt är det nya svarta;)

Kram

M