tisdag 6 september 2016

BRAIG DEAL FÖR HÅRET












Jösses så slitet sommarhår jag har - någon mer som känner samma?!? Saltvatten, klorvatten, sol, sprayer och andra produkter tär verkligen på det och idag påminner jag mig om att jag måste boka in mig på klippning och en skön behandling hos min bästa frisör. Men jag har fått världens kit från Yves Rocher att prova som kanske kan rädda situationen lite och jag tänkte dela med mig av detta erbjudande till er idag:)







Detta kit innehåller fem fina produkter som doftar ljuvligt. Shampoo + Balsam och en inpackning och så får du en hårolja och ett serum med för endast 219 kr fraktfritt hem (värde 395 kr). Hur bra?! Jag har redan provat allt och är väldigt nöjd:)


Beställer gör ni här.




KRAM








I samarbete med Yves Rocher.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
Mitt namn är Karin Olsson. Jag vill tipsa er om Urban & I som är en tjänst för dig som är bloggare och som vill tjäna pengar på din blogg. Genom att använda vår tjänst får du inspiration till nya inlägg samtidigt som du gör din blogg mer attraktiv för dina läsare. Maila mig på karin.olsson@urbanandi.se så kan jag skicka mer information alt gå in på urbanandi.se direkt och bli medlem idag.
Är du redan medlem? Då får du gärna tipsa dina bloggvänner om oss.
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Karin