fredag 5 augusti 2016

VI HAR GJORT STAN I GÖTET







































Här får ni ett pärlband med bilder från stan i Göteborg idag. Vi checkade ut ganska så sent från hotellet sega efter hotellfrukosten, men sen så gick vi avenyn bort och över vattnet mot stan. Vi kikade i några av de vanliga kedjornas butiker, Emma och jag köpte varsin Joe and the Juice när N tog med Alice in för att provsitta hennes drömbil (Teslan). Jag gillar lunket i Götet på ett sätt, men jag kan sakna den där storstandkänslan lite. Det är mer mysigt på något sätt än vad Stockholm är, som jag annars gärna åker till.


Sen gick vi i lite gränder, fina butiker ni tipsat om dök upp en efter en. Jag gjorde några reafynd, skatterna likaså. Sen kom vi till butiken och inspirationen jag längtat efter, sååå mycket men det tar vi i nästa inlägg. Blev så mycket bilder ändå:) Lunchen intog på Belladora och jag åt den fantastiska lunchfisksoppan med ett glas vitt till. Skatterna åt pizza och N tog entrecôt. Vi blev alla mer än nöjda.


Nu sitter vi i bilen på väg hem, vi har stoppat halvvägs på en hästbutik enligt önskemål, men som sagt vi är semestersega så ingen stress alls här. Jag bloggar från bilen som är väldigt fiffigt tycker jag, då slipper jag vara uppkopplad när vi är hemma sen:)




KRAM










Inga kommentarer: