onsdag 24 augusti 2016

VÅR SISTA DAG PÅ STRANDEN

































Idag sa vi hejdå till stranden och det underbara ljumna medelhavet och bästa standbaren Manolis. Vi låg i solstolarna och bestämde att vi snart ses igen. Nu längtar skatterna faktiskt lite hem, fast de sa att vi kan väl åka hem över helgen och sen åka tillbaka hit på måndag;)





Hej finaste ni!






Idag känner jag mig lite ledsen, jag vill inte lämna detta ställe och så har jag redan ångest för flygresan hem burr hate it! Vi har haft det helt underbart här och vemodet kommer över mig nu när jag börjar packa ihop våra saker. Tänk en vecka det är ju ingenting i livet swosch så var den bara förbi… Hemma väntar tre kvarvarande lediga semesterdagar innan det blir vardag helt igen. Jag har hört vi har fint väder hemma och det är jag tacksam för:) Hemma ska jag maxa mina sista dagar med hästgos och galopp på stubbåker, längtar faktiskt lite:)


Jag har ett ton med fina bilder härifrån laddade i datorn - mest för familj och vänner dock - men jag kanske bjuder er på några till:)




KRAM SÅLÄNGE!









Inga kommentarer: