lördag 27 augusti 2016

TODELOOO LÖRDAG

















Nytagna bilder från vardagsrum kommer här hej. Vitt och fräscht och jag gillar fortfarande:) Idag blir det lyxiga kolor till lördagsgotte, på måndag är det nystart efter semestern;)





Hej finast pinglor!





Idag har det varit flygdag här i stan och typ 60 000 besökare. Ta sig med bil gick sådär:S Vi skulle ut till stallet, en resa som brukar ta 30 minuter gick på en timme… Iaf så kom vi ut sen och åkte bakom traktorn i höskrindan bort till sommarhagen där vi hämtade alla ponnyerna - helt underbart mysigt (bara hästtjejer förstår)! Sen har vi varit hela dagen och ridit och grejat (hej vad jag kommer ha träningsvärk i morgon:S) och pussat på saknade vänner. Nu känns det verkligen som ett startskott för hösten för mig, terminerna startar igång och saker och ting börjar bli som vanligt. Kan knappt fatta att vi kom hem från Kreta i förrgår, känns som det var längre sedan. 


Festival är det i stan med och i kväll ska vår tonåring ner igen själv med besties. Gick bra i går även om hönsmammahjärtat var liiite orolig (jag är inte orolig för henne för hon är världens finaste mest pålitliga och duktiga tjej, men det finns ju annat folk där ute som man i dagens samhälle inte litar på till hundra om jag säger så…)


Önskar er alla en toppenfin sista augustilördag - njut av den ljuva sensommaren för det gör jag:) Helt knasigt att det i veckan slår om till höstens första månad!




KRAM









4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det tråkigt att man skall behöva va orolig när man har egna som man litar på men tyvärr är det så :( / E

Anonym sa...

Det verkar som ni haft en underbar semester och visst är det fantastiskt där på OBC Kreta! Vi har varit där tre gånger redan och resten av familjen har tröttnat och vill se något annat men jag längtar dig...Får se om det blir fler gånger. Vill bara säga att jag tycker så himla mycket om din blogg och du tar fantastiska bilder.
Stor kram från Anna i Skåne

Anonym sa...

Oj, jag hade missat att det var det på gång i stan jag med :S måste bara fråga varifrån alla dina fina kuddar i soffan kommer? Du har alltid så bra smak och jag är sugen på lite samma färgskala. En liten lista skulle uppskattas massor! :) Kram!

MITT VITA HUS sa...

Anna: Tack rara< 3

Anonym: Kuddarna kommer från Svenskt Tenn, Garbo och en är i William Morris tyg, från designinabox.se. De vita hörde till soffan när vi köpte den:)


Kram

M