lördag 6 augusti 2016

THE KITCHEN & ARTILLERIET








Hej hallå denna augusti lördag!







Idag har Emma och jag jobbat på dressyrtävling. Superkul och lärorikt. Vädret har ju inte direkt varit strålande idag men då perfekt att tillbringa dagen i stallet. Efteråt tog vi ut våra nya vänner på en tur över nyskördade åkrar i gallopp. Jamen hur härligt - ni hör ju?!:)



Nu är det snart dags att tända grillen här för att fixa middagen och jag ska kasta mig in i duschen först. Sen blir det en mysig lördagkväll i semstertempo som kommer innefatta både B&J och Bron från ett vertikalläge i soffan. Men nu allra först ska jag visa er lite inspirationsbilder från två ställen jag velat besöka en längre tid nämligen The Kitchen & Artilleriet. Närmre presentation behövs nog inte utan kika bara på bilderna och inspireras:)



Vi börjar med The Kitchen. Jag dör en smula så mycket fint och unikt det finns där. Blandningen är så himla himla härlig på något vis.





















Sen blev det en sväng in på Artilleriet som ligger typ vägg i vägg. Där inne var det mörkt och mysigt. Väldigt ombonat, precis så som jag är sugen på att ha det här hemma fast ändå inte:)
























Nu kallar kocken på mig från köket så nu måste jag kila om jag ska hinna den där duschen med. Vill ju gärna inte lukta häst hela kvällen även om det är världens bästa doft:)




KRAM













1 kommentar:

Anonym sa...

Var ni även på Studio Artilleriet? Där är bara så fint!