fredag 26 augusti 2016

TACK KRETA FÖR EN MAGISK VECKA










Igår när vi väntade på bussen som skulle ta oss till flygplatsen i Herakilon. Varmt som tusan och så mycket folk. Vi fann lite skugga vid finaste väggen:)








Vi hjärta O.B.C. Tack för denna magiska vecka < 3







Här är en sista middag på vackraste terassen med bästa utsikten. Vilken god mat. Mums. 








Åt lax med sallad och aioli.







Två som är lika som bär!





Och så min mini-me med drink. Beställdes in typ varje kväll:)







Finaste ungarna i världen - mina < 3









Ååååååå kommer sakna detta så - men vi kommer komma tillbaka!





Hej från ett fint sensommar Linköping!






Här går tvättmaskinen på fullt varv. Tvätthögar klippt överallt. Baksidan med att resa:S Tur att vi kom hem till ett nystädat hus, men kylskåpet gapar tomt och blommorna är ledsena så det ska jag fixa idag medans skatterna är i skolan. Har även dragit på mig träningskläderna och tänkte ge mig ut på ett par varv i spåret hej semester kilon - nu ska ni väck. Passar på mellan maskinbytet:)


Ieftermiddag ska vi träffa Emmas medryttar häst en sväng, sen blir det en festivalkväll. Japp sånt jippo här i stan just denna vecka och jag har lovat Emma få gå ner med sina vänner, men jag vill nog hålla mig i närheten;)



Vi ses snart igen finaste ni - tills dess bästa fredag önskar jag er!




KRAM











6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du själv tycker Emma är en miniversion av dig! Jag har alltid tyckt det och att Alice är lik sin pappa!:)

Anonym sa...

Ja passa på medan du får hänga på! Det är nog slut med det inom kort 😉 Underbart att sommarvärmen är tillbaka! /E

FREEDOMtravel sa...

Det låter som att ni haft härligt! Bra resor kan man leva på ett tag!

Mittdittovitt sa...

Ni ser ut att haft det ljuvligt :)
Och vilket ställe blir att sätta upp på önskelistan!
En fråga bara är det så lite folk eller var du bara uppe tidigt och hann ta bilder innan andra dök upp ;-) Tycker annars alltid semesterställen är packade med folk jämt. Känns helt perfekt om det var lite folk skulle passa mig så bra.

Idag blir det en tur till er stad men inte för festivalen utan flygdagen är det som lockar mig :)

Kram Fia

Anonym sa...

Undrar samma sak... ser inte en människa varken på stranden, poolen, restaurangen... Ser öde ut...
Eller var du uppe i ottan när alla sov!? ;-)

Marit

MITT VITA HUS sa...

Fia och Marit: Bilderna tagna vid poolen är tagen både sent och tidigt och jag har medvetet valt att inte ta med så mycket annat folk på dom eftersom jag själv resonerar att jag skulle inte vilja hitta mig själv på något foto i cyberspace som jag inte vill vara med på. Dessutom inte något som är lagligt heller egentligen. Ibland är det såklart oundvikligt, och ni ser lite andra personer på bilderna om ni tittar noga lite här och där. Ställlet var inte helt folktomt mao (lite lågsäsong nu men ändå nästan fullbokat) men tillfällena för foton var väl valda:) Hoppas ni förstår:)


Kram

M