måndag 15 augusti 2016

SNART SNART ÅKER VI









"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" eller hur?!?:) Snart snart åker vi, bara tre dagar kvar hemma och jag tvättar viker och packar resväskorna fulla, sen så är vi på O.B.C Kreta:)





God morgon nya veckan!





Hoppas ni mår fint vänner?!



Här idag ser ni ju ovan vad jag pysslar med. Om bara några få dagar så åker vi. Tjejerna har två lediga dagar kvar på sommarlovet och sen ska de gå ynka en dag i skolan (de längtar verkligen inte efter det ha ha:) sen så åker vi på natten mot varmare breddgrader. Jag ser inte fram emot resan men jag ser fram emot destinationen som i år blir Kreta. Nu är det ett par år sedan vi reste (senast var vi på Mallorca, men det blev ingen favorit. Tror dock vi valde helt fel hotell och tidpunkt) och det är alltid samma visa med att flyga hu vad jag h a t a r det! 



Men nu - först lite frukost och sen fixa resehandlingar och sen åka och växla pengar! Vi ses snart igen.




KRAM








8 kommentarer:

Anonym sa...

Väljer alla gånger Mallis älskar Mallorca ! Om tre veckor åker vi ! Jippiii

Hanna sa...

Vad härligt, trevlig resa!

Ja ni valde nog fel tid och fel hotell...Mallorca är ju helt fantastiskt! Kom hem därifrån i lördags men vita stränder och turkost vatten. Härligt!

MITT VITA HUS sa...

Hanna: Ja vi valde ett stort hotellkomplex, stranden var smockfull nedanför, trångt och vid poolen var det handdukspaxning kl 07 som hällde, hela kvällarna skränade hålligång på gården, all inclusive var mest apäcklig så även om sanden var väldigt fin och vattnet turkost så har jag inga bra känslor men jag har hört många som gillar! En annan gå g testar vi igen kanske men inte Alcudia då! Iår blir det Kreta och vi längtar!

Kram

M

Anonym sa...

Varför åker ni när barnen har börjat skolan igen? De hinner gå en dag (om jag förstod texten rört).
Detta är ingen kritik, utan en undran.

Ha en fin dag!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Vi åker denna vecka eftersom jag fick semester så sent iår 31-34 pga det nya jobbet, och för att vi veckorna nu innan varit uppbokade på annat och det passade inte med resdagarna och för att vi egentligen tänkte åka i september men då fick jag inte ledigt pga att akutmottagningen ska flytta och inga semestrar beviljades och då tyckte vi oktober blev för sent att åka! Barnen har fått ledigt från skolan och de har aldrig varit lediga innan och har knappt några sjukdagar och väldigt bra betyg då vi såg det inte som ett problem att åka nu😊

Kram

M

Anonym sa...

Vi kom hem från OBC på Kreta för två veckor sedan och hade en underbar semester. 100 % avkoppling. Trevlig resa!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Åh vad härligt att höra, vi längtar så nu:)

Kram

M


Anonym sa...

Vi kom från Kreta i fredags; jag o mina två barn. Bruna o glada är vi efter resan. Trevlig resa!

Kram/ Magdalena