söndag 28 augusti 2016

ÖNSKELISTAN AUGUSTI











Nu dundrar hösten in med stormsteg - bokstavligen. Idag har det varit så grått och trist och just nu hällregnar det. Vi har tänt ljus i hela vardagsrummet och myser med lite soft musik från soffan nyduschade. Fryser lite men det kanske är för jag blev precis blöt när vi var ute och red nyss. Lite skönt ändå måste jag erkänna - att frysa lite och att få tända ljus och tänka på att det är liiite höst ändå nu;)


I morgon börjar jobb. Kommer säkerligen bli en riktig kickstart - det lär inte vara lugnt och skönt om jag säger så;) Men det är inte därför jag valt den arbetsplats jag valt just nu och snaaart börjar min finaste P med mig på mitt nya jobb med, hurra vad roligt det ska bli:) Som the good old days igen, bara en person som saknas så är det vi igen - bästa teamet:)


Men idag är det söndag och här ska jag bjuda er på vad som finns i mina tankar just nu. Nu börjar lusten till hemmafix och uppdatering av garderob komma tillbaka. Nyss kom nyhetsmail från Soft Goat, höstnyheterna finns i lager. Varje säsong är det dags att investera i ett fin fint cashmereplagg tycker jag. Just nu finns en skön morgonrock/cardigan på min lista i beige. Vill gärna ha massa beige och brunt i höst att matcha med svart vitt och grått. Skulle även gärna vilja ha lite silversmycken på mig i höst, även en ny klocka. Modesto har fin fina armband, både rosett och knut gillar jag. Till hemmet vilja piffa i kalla metaller och gärna ett gäng nya cofffetableböcker att bläddra i på bordet. Glorian i silver är ju bara för fin, finns hos 200m2. Inte för jag behöver men fina väskor kan man  i n t e  ha för många av. Det är mina finaste i min garderob och jag pysslar om dom varsamt och säger som Carrie "I like my money right where i can see them - in my closet". Mansur Gavirel - Black Bucket Bag med ballerina färgad insida - dör en smula så fin.



Nu ska vi mysa vidare här men vi ses förhoppningsvis i morgon igen! Fin fortsatt söndagskväll till er alla < 3




KRAM










SparaSpara

2 kommentarer:

Lena* sa...

Alltid kul med dina önskelistor......Glorian är väldigt fin.Har den stora och lilla som står omlott i guld, väldigt fint.
Fyller år snart och sitter precis och letar efter en bra/snygg/stilren väska.Och den där svarta du visar var ju jättefin. Verkar vara en riktig klassiker. Vet du om skinnet är hårt eller lite mjukare?
Karm Lena*

MITT VITA HUS sa...

Lena: Ja visst ser den absolut helt underbar ut:) Vet inte rikgti om skinnet men jag tror lite mellanting, har inte klämt irl (än…;).

Kram

M