lördag 20 augusti 2016

MED NER TILL STRANDEN













Det här med wi-fi på stranden får tummen upp av mig:) Peerfekt då kan man lyssna på poddar, på spellistan hos spotify och surfa bloggar och insta och det gör jag med min spillrans nya rosa iPhone 6s Plus som jag skaffade innan vi drog hit. Men jag läser även gärna på stranden. Boken ovan - I love Dick av Chris Kraus - har jag hört gott om och blev väldigt nyfiken på och ska precis påbörja nu efter jag är klar med Martina Haags. Den fanns dock inte på svenska i pocketformat men engelska går ju lika bra:) Solisarna är nya och är ett par rosa rackare från Le Specs - löv på dem. Solskydd är ett måste (har inte bränt mig än:). Jag gillar Clarins sedan länge. Har även till kroppen och till läpparna. Där vänner har ni vad jag har med mig i strandväskan ner + handdukar, vatten och extra bikinis såklart då:)



Nu är det en svalkande dusch och lite aftersun på kroppen som gäller sen ska vi ta en promenad ner till hamnen där vi fått tips om en restaurang vi tänkte prova idag:)



Happy lördag säger jag till er vänner!



KRAM












Inga kommentarer: