tisdag 23 augusti 2016

IDAG HAR VI HÄNGT VID POOLEN IGEN



































En utlovad pooldag till blev det idag, ända tills Alice fick solsting och gick in och la sig. Vi andra var dock kvar ute länge och solande, var i skuggan, hinkade iskallt vatten, läste spännande böcker och kikade på favorit vyn (ända tills en krokodil simmade in i bild…)





Todeloo från o.b.c!





Nä i morgon är sista dagen, vill på riktigt inte åka hem än. Några dagar till skulle absolut igen skada, jag är liksom inte klar med värmen här än:S Fast borta bra men hemma bäst och på något sätt även om det är vemodigt att i morgon behöva packa och lämna detta fantastiska ställe så ska det bli skönt med den egna sängen (fast sängen här är förvånansvärt skön tycker jag, inte N dock;)


Som ni vet är klockan här på Kreta en timme mer än hemma så nu börjar vi bli rätt möra efter en hel dag i solen och efter en brakmiddag ute här på restaurangen så nu väntar den där sköna sängen på oss, i morgon ska vi upp tidigt för att hinna njuta så mycket vi bara kan, vill verkligen inte ligga och ta sovmorgon här och missa soltimmar:)



Hoppas er tisdag varit toppen där hemma:)




KRAM









1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara bilder från er resa!
Läsa är verkligen semester för mig och denna vår och sommar vet jag inte hur många olika typer av böcker jag plöjt. Jag bara fortsätter för min lista är lång på böcker jag vill läsa.
Här hemma på västkusten där jag bor kom sommaren tillbaka, vi har sol från klarblå himmel och runt 25 grader! Har precis sprungit 7 km runt sjön och badat, det är livskvalité att kunna göra sådant när vardagen satt igång.
Kram Monica