fredag 5 augusti 2016

HOTELL & KARUSELL










Incheckade på ett familjerum på Scandic Rubinen är vi just nu. Tycker Scandic-kedjan alltid levererar bra när man reser med barn och tack alla ni som tipsat om Hotell här, nästa gång ska jag absolut prova något av det ni rekommenderat:)






Men det här rummet var ljust och frächt och lagom för oss denna gång.






Alice testar sängen innan lunchen.








Här sov jag riktigt gott i natt:)





Mitt emot vårt Hotell låg Vingårda där vi åt lunch. Det var som en lite mer fancy snabbmatsresturang skulle jag säga. Funkade fint och de flesta i familjen var nöjda.




Jag tog en Bacon & Chees burgare med sötpommesfries (bästa!) och lite coleslaw.




God förmiddag från hotellsängen!






Här har vi precis ätit hotellfrulle. Oj oj så gott och fantastiskt onyttigt det blev. Äter sånt som jag aldrig äter till frukost hemma när jag är borta eftersom det är så sällan;) 



Lite sega är vi allt i dag, det blev sent sent igår och några ville aldrig sluta åka karuseller. Jag var modig och åkte hela 3! gånger:) Tror iofs jag ska dö varje gång jag åker en karusell och detta var inget undantag he he:) Här nedan får ni ett pärlband med bilder från Liseberg.







































Det var allt från kvällen på karusellland. Nu ska vi packa ihop här och sen ge oss ner på stan en sväng tror jag innan det bär av hem. Vill gärna se Artilleriet:)



Vi ses snart igen men tills dess får ni ha det bäst!




KRAM











2 kommentarer:

Sofie sa...

Verkligen superfina bilder du bjuder på! :)

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder på din fina familj! Lät som fina dagar i Götet:)
Kram