måndag 29 augusti 2016

HEJ FÖRSTA HÖSTVECKAN










Ja precis så, inte se hösten som något grått, trist och tråkigt utan bara nystart och mysigt:) Jag tänker tjocka mysiga stickade tröjor, stora tekoppar, sköna serier på tv'n, tända ljus, mysiga stövlar med raggsockar, blad som skiftar färg, härliga promenader med hög klart luft - ja lite så:)






Tjing snyggingar!





Helt precis slut bloggerska/akutsjuksköterska har ni här. Hjärnan har känts lite som sirap idag. Phu men nu är första dagen gjord, nästa blir lättre. Alltid samma visa när man startar igång efter semestern;) 


Idag har jag fyllt i min nya kalender (dör så fin, ska visa er sen:). Nya tomma blad att fylla med skojiga saker som roligt jobb och utbildningar, en del fester, lite födelsedagar, träning och dagar för hästarna planeras för fullt. Gäller att hålla tungan rätt i munnen när man rattar sitt liv, man får liksom bara ett och då måste man ju maxa med det man tycker är kul (och viktigt för en själv såklart:).


Nu har jag precis hoppat i mina myskläder för dagen. Fryser lite och känner mig ruggig, men jag är nog mest trött;) Vi ses i morgon vänner!




KRAM












Inga kommentarer: