söndag 21 augusti 2016

DET BLEV EN DAG VID POOLEN































































Här vänner får ni ett bildregn från pooldagen. Här uppe på klippan har det fläktat skönt idag men det bränner ändå när det är 30 +:) Tjejerna har bikinis från Hm, köpte ett helt gäng nu i sommar därifrån, så himla bra att ha och byta med. Vi kör O.b.c's badhanddukar men kompletterar med våra Lexington, badväskorna är även där ifrån. Idag hade jag en skön strandklänning och den är med från Lexington (Hvita Villan, köper all Lexington där typ:). På bilderna ser ni även den urmysiga loungedelen här på hotellet.




Tjingeling finaste!







Alltså jag vet inte hur mycket jag kan säga det men hotellet är toppen. Hittar inget att klaga på:) Jag har fått många frågor om hotellet och åter igen inget att säga som är dåligt. Ett tips vi fick är restaurangen över gatan - Obelix. Den får 5 av 5 grekiska stjärnor av oss:) Just nu sitter jag på vår terass och väntar på att N ska komma hem med maten där i från. I kväll kör vi nämligen lite easy peasy och beställde Souvlaki med massor smarrig tzatsiki att äta här inne på vårt fina rum och sen ska vi bara ha det mysigt i mjuka kläder och spela kort och äta grekiska ostbågar i den ljummen grekiska kvällen:)


I morgon blir det en ny dag här på Kreta (önskar bara att dagarna inte gick så fort, nu har ju halva tiden gått:S). Hoppas ni har det fint där hemma, skickar soliga kramar till er alla!




KRAM









6 kommentarer:

Anonym sa...

Hello!
Vilka vackra bilder, ni verkar ha en underbar semester på O.B.C. Har tänkt att boka in vår semester för nästa sommar och väljer mellan O.B.C Kreta eller Sunwings Makrigialos Beach, som ligger sidan om varandra. Har även tittat på ett annat hotell på Kreta som ligger i Kolymbari hotel Avra Imperial Beach Resort och Spa.Vad tror du kan vara bäst för en barnfamilj, barnen är 7 och 11 år, känns som ett svårt val, vad hade du valt?

Hälsar Linda

MITT VITA HUS sa...

Linda: Jag känner inte till de andra hotellen men ni skulle säkert trivas som fisken här på OBC☺️☀️

Kram

M

Anonym sa...

Ser riktigt fint ut, men det verkar vara väldigt lugnt där. Är det inte så många gäster, det är så tomt på dina bilder?
Kram Anna

MITT VITA HUS sa...

Anna: Det är väldigt lugnt här, dock inte folktomt på långa vägar! Försöker bara fota så ingen som inte vill vara med på bild kommer med om du förstår vad jag menar! Helhetsbilderna över OBC är fotade tidigt på morgonen då det inte var folk vid poolen!

Kram

M

Mi sa...

Hoppas ni har det helt ljuvlig :)

Vi är precis hemkommen från Alcudia, det var helt underbart! Borta bra men hemma bäst.....men skulle vilja vara borta lite till i värmen ;)

Jag undrar var ni har köpt din dotters bikini? Den ser ljusblå el vit ut på dessa bilder ;)

Ha en fortsatt ljuvlig semester
Kram Mi <3

MITT VITA HUS sa...

Mi: Den är från Hm☺️ Köpte ett helt gäng där till dom i sommar, damavdelning i minsta storlekarna☺️😘

Kram

M