torsdag 18 augusti 2016

ÄNTLIGEN PÅ PLATS I MAKRIGIALOS & PÅ O.B.C








Hej finaste ni!





Här kommer en liten hälsning från ett hett Kreta. Vi har just nu varit upp väldigt länge och rest ända sedan kl 02 i natt, så vi är faktiskt redan på väg ner i sängarna efter en svalkande dusch. Herrejisses så varmt det är här - men jag klagar  i n t e  hi hi;) Vi har hunnit doppa oss i poolen och där var det skönt:)


Tror nog redan att det här är ett av de bästa charterställen jag besökt, jag känner det fast vi inte varit här så många timmar. Förväntningarna har ju dock varit höga eftersom jag sett mängder av bilder från vänner, bekanta, bloggare och annat löst folk:) Ni får nedan ett bildregn här ifrån och jag lovar det kommer komma mera:)































Ja det är magiskt och den där transfern som alla pratat så illa om avr ju inget. Vi är dock vana att åka bil, jag har kajkat Europa upp och ner i bil i 40 grader utan ac när jag var liten så jag är härdad och barnen de har åkt yrket bil sedan de föddes och N är ju väldigt motorintresserad så de där dryga två timmarna med buss på kringelikrokvägar var ju inget. Vi kikade på omgivningen, blundade lite och fikande på pausstoppet så tveka inte om det bara är det du är rädd när du väljer resa. Dock tycker väl jag kanske att de minsta barnen faktiskt inte behöver åka så här, de har liksom inte så mycket behållning av det och det har gråtits non-stop på både plan och buss så det är lite trist, men lite större barn går det perfa med:) Mina gullungar (som ligger där uppkopplade med snap igen hej wifi) är väääldigt nöjda även om resan var lång.




Nu sova ZZzzz - men vi ses i morgon då från stranden (toklängtar:)





KRAM










3 kommentarer:

Anonym sa...

Så spännande och följa er resa! Njut för mig oxå , drick mkt bubbel och ladda batterierna! //E

Sandra sa...

Oh skall bli kul att följa er resa här😊. Åker själv dit om en vecka, har dock 2 tjejer på 2 och 5 år, får hoppas det går bra😍.
Får man lov att fråga vilken kamera du använder? Tar så fina bilder.
Ha en helt underbar vecka.
Kram

MITT VITA HUS sa...

Sandra: En Canon 5D Mark II med ett 50/1,4 objektiv:) Tack < 3


Kram

M