fredag 1 juli 2016

VÄLKOMMEN JULI










Sommarmånaderna hänger vi knappt här alls, så det ser alltid nystädat ut typ. I höst ska jag försöka göra vårt vardagsrum mer ombonat, jag har lite planer, vi får se hur det går med dom:)





Hej andra sommarmånaden!





Redan Juli. Tiden flyger verkligen fram. Jag är superfokuserad nu på sista dagarna inskolning på jobbet. Bara två pass kvar, sen på söndag är det dags att köra själv:S Lite läskigt, så mycket i akutsjukvård jag inte kan än. Men jag lär mig varje dag:)



Alice och jag var i Cloettafabriken's butik idag på morgonen och bunkrade lite sommargodis. Köpte en stor kasse som jag ska ta med till jobbet ikväll - mums! Nu ska jag bara packa matlådan sen ska jag åka mot sjukhuset. Jag hoppas ni får en fin start på helgen vänner!




KRAM









4 kommentarer:

/ Ulrika sa...

Vilken jättefin matta, vart har du köpt den?

Karin - vackertnaturligt sa...

Cloettas fabriksförsäljning, bra sommartips! Min dotter gick ett år på Vretagymnasiet, hästinriktning, och då var vi där några gånger. Underbar tid det där, som jag saknar, med dotter och hästar! Tack för all inspiration!

Anonym sa...

Ser framför mig en tavellist eller 2 på rad över din soffa och lite fina prints! Skulle göra mycket för myskänslan tror jag. Lite kalt som det är.

MITT VITA HUS sa...

Ulrika: Den är från NTK måttbeställd hos Lindholms, Venedig 1780 heter färgen😘

Karin: var det en bra skola? Emma vill gå där men jag är mer inne på en annan linje... Dock några år kvar!

Anonym: Nja inte tavellist va?!? Har två fina tavlor som behöver ramar bara, de ska nog få hänga där! Bara inte kommit till skott än, det är kalt som tusan, jag vet det😜😆🙆🏻

Kram

M