torsdag 14 juli 2016

SUPERSTARS & KJOL & VÄDERSNACKET










Det blev nya sneakers - ett par nya adidas superstars - perfekta för det ambivalenta sommarvädret vi har och dom matchar jag med kjol idag!




Tjingeling finisar!






Idag är jag ledig efter tre tuffa jobbpass och nu laddar jag upp för att tillbringa hela helgen på akuten med lite mys med mina älsklingar och lite pyssel här hemma.


Men ni vad har hänt med vädret?? Det som började så bra är ju nu sådär, massa moln hela tiden på himmelen och det är inte så värst varmt. Jag längtar lite efter sol på mina lediga dagar och det är så trist när det är sånt här väder då:S Idag planerar jag en liten utflykt med mitt lilla crew så jag hoppas verkligen inte det kommer börja regna som det gjort alla andra dagar.



Hoppas ni mår fint annars!?




KRAM











4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det träligt! Jag som cyklar ofta har fått skaffa regnskydd till de dyrbara godingarna som man har nycklar o plånka i , så de inte blir förstörda :) Men snart har jag semester och då hoppas vi solen lyser över Östergötland/E

Anonym sa...

Hej!

Vad har ni för typ av grus? Vilken strl? Ska precis anlägga en singellyta i min trädgård och denna grustyp ser perfekt ut :), precis sån jag har letat efter.

MVH Eva

MITT VITA HUS sa...

Eva: Det är ärtsingel stl 8-16 mm.

Kram

M

blandare sa...

trevligt!