lördag 9 juli 2016

MIN NYA ÄLSKLING












Min drömväska, min nya älskling, min mulle!









Jag kan inte ens komma ihåg när jag började längta efter denna väska alltså men nu är den min. Det blev en svart klassisk i kalvskinn, det som jag alltid velat ha. När jag väl var där i Mulberrybutiken på Birger Jarlsgatan igår hade jag redan bestämt mig. Men. Det är lätt att bli lite förblindad!! När jag stod där och klämde på den conacsfärgade som bara är sååå snygg velade hjärtat lite, men jag har lovat mig gå på magkänslan och välja den jag tycker allra bäst om för att minimera risken för ånger. Om jag någon gång köper mig en till så får det bli den andra, men först har jag span på en annan liten modell som jag ska spara till nu:) Vackra väskor kan man väl aldrig ha för många av;)



Så nu vet ni vad det var i påsen, något som jag drömt om länge som äntligen blev mitt!




KRAM










10 kommentarer:

Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom sa...

så snygg

Anonym sa...

Grattis, den är så fin. Förstår att du är nöjd.
Kram från Majsan

Anonym sa...

Precis vad jag gissade på 😊😉 älskar min svarta bayswater, bästa bästa väskan 💕💙 jag köpte mig en Lily i cognacsfärgen vintras, älskar den oxå!
Ha en fortsatt mysig lördag!
Åsa i Jönköping 💕

Anonym sa...

Souperdouper! Det kommer du aldrig ångra! Ngn gång blir det min tur - min dröm är dock crocopräglad. Grattis till bra investering 👍 /E

Therez sa...

Underbara väska! Jag har en exakt likadan som jag köpte 2008 och jag älskar den fortfarande lika mycket! <3

Johan sa...

Snygg väska.

Anonym sa...

Jättefin😊 Vad kostar den? Kram Chatarina

Alexandra sa...

Åh, så fin! 👌 Blir också sugen på att börja spara, vad ligger priset på?

Anonym sa...

Chatarina och Alexandra: jag köpte min i slutet av december 2015 och betalade 10800kr på Mulberry NK i Göteborg!
Åsa 😊

MITT VITA HUS sa...

Chatarina & Alexandra: Just nu ligger den på 11400kr.

Kram

M