söndag 3 juli 2016

EN SOMMAR ÖNSKELISTA







Hej på sena söndagskvällen!





Egentligen borde jag redan ha nattat mig själv med tanke på det jag skrev tidigare om bristen på sömn i helgen. Men jag har fortfarande adrenalin pumpande i ådrorna efter dagens första pass själv på jobbet. Hurra jag grejade det, även om morgonen startade lite i tuffaste laget;) 



Men nu till dagens inlägg. Jag vet att många av er gillar dessa önskelistor jag brukar göra, lite som kanske ett sätt att säga vad som är i mina tankar just nu ( förutom akutsjukvård då;). Så här nedan kommer en önskelista x 4 på vad jag gärna skulle vilja ha just nu. Både till mig själv och mitt hem. 








Jag ääälskar Soft Goat. Just nu på min önskelista står denna cardigan, en perfekt en till sommaren och kyliga kvällar, i en perfekt färg. Tror nog nästan banne mig jag ska köpa mig denna. Så fin.








Köpte Adidas Superstar till skatterna, fast helvita, här om dagen. Jag vill med ha dom. Vita sneakers kan man inte få nog av liksom. Dessa ovan är ju übercoola i snakemönstret men man kanske skulle satsa med på helvita?!?







Denna snygga häst-poster hittades på Artilleriet. Passar mig peeeerfekt - eller hur?:) Kanske som tavla på kontoret!






Sagt det förut och säger det igen - Skogsberg & Smart lyktorna är så najs. Ett gäng vita just nu on my mind!




Nej men ni nu måste jag verkligen sova. Tänkte vi ses igen i veckan som kommer. Här kommer den nog gå i ett med jobb och födelsedagar och kalas och hämtning på ridläger (längtar efter min Emma) och en tripp till storstan och så. Men ni får säkert hänga med på en del:)





KRAM









3 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra vad du är bra!
//Ingela

Angelica sa...

Gillar dina önskelistor :-)

Gillar din blogg och vill därför ge "tips" på vad som kan vara intressant att läsa nu :)

Om lust och ork finns, kan du inte göra en moodboard på de projekt ni har på G nu?:)

Tipsa gärna på saker man kan göra på semestern.

Köra frägestund?

Kläd-kollage, tycker du har en fin och hållbar stil till kläder och skor :)

Ha det så bra :)
Kram

Anonym sa...

Bra förslag från Angelica! Nu har du lite att bita i när du är adrenalinstinn Mia 😉 /E