lördag 2 juli 2016

CHARKISAR & OST LÖRDAG












Mmmm mums - Charkisar och ost och ett glas iskallt chabli denna lördagskväll satt inte alls fel!





Hej fina och hej lördagskvällen!






O my ni anar inte hur trött jag är nu egentligen!! Igår superpass på nya jobbet, sen bara några få timmars  sömn och sen dit igen idag. Nu är energin helt slut och jag behöver sova zzz innan jag ska dit i morgon tidigt igen för mitt allra första pass själv utan mina gulliga handledare. Jepp nu är dags att pröva de egna vingarna:) Inte utan att det pirrar rejält, kommer jag klara det?!?



I kväll blev det som ni ser ovan en snabbfotad middag, perfekt och alldeles lagom men jag åt nog liiite för mycket (magen står i sju hörn;). Sen har jag varit ute i trädgården en sväng och kikat på vad N jobbat med under dagen när jag jobbat. Gud det kommer bli så fint och mer mysigt där på vår mini-innergård:)



Nu sova sängen… men vi ses snart igen!




KRAM










4 kommentarer:

Isabella sa...

Hej mia!
Undrar var du köpt de superfina vita faten som charkisarna ligger på?
Tack för en härlig blogg!

Mvh Isabela

MITT VITA HUS sa...

Isabella: Det är från Mateus😘

Kram

M

Isabella sa...

Menade mer "skärbrädan" som köttet ligger på 😄
Kanske mateus det med? Kunde inte hitta det på mateus.. Tack för att du svarar !
Trevlig kväll!

Kram!

MITT VITA HUS sa...

Isabella: Lagerhaus😅😘

Kram

M