lördag 25 juni 2016

VILKEN MIDSOMMARAFTON







Heeej vänner!





Igår var det midsommar och jag tror vi var många som var lite förvånade över det fantastiska väder som det blev. Kan nog knappt minnas när midsommar var + 28 grader och bedövande varm och solig och bara alldeles underbar. Vi firade ute i Vårdnäs med en silllunch först på restaurangen och sedan nere vid sjön där midsommarstången restes. Vi åt glass från Stavsäter för att svalka oss en gnutta, dansade små grodorna och nöjt, trots att det var för min smak liiite för mycket folk på en och samma plats. Sen åkte vi hem till svågern och hans familj och grillade och fortsatte tills långt in på småtimmarna. Här får ni ett bildregn från vår dag!




















































Så det var vår midsommar fina ni. Nu ska jag hoppa i stallkläderna och så ska vi ut till Mio, vi är nämligen hästvakter medans matte ligger på playan i Spanien. Inte mig och Emma emot;) Vi tokgillar den vita lilla ponnyn massor:) Idag ska vi låna Aisha med och rida ut och jag hoppas mina lungor håller, har nämligen så fint lyckas dra på mig en lunginflammation så jag är under antibiotikabehandling  och hoppas på ett snabbt tillfrisknande:S



Ses snart igen, men till dess ta hand om er!




KRAM












1 kommentar:

Anonym sa...

Pneumoni låter inget vidare, krya på dig! // E