söndag 26 juni 2016

UNDER PARASOLLET MED BOOK BEAT














Idag kopplar jag av med en ny ljudbok i lurarna från BookBeat under parasollet, samtidigt som jag äter snabba goda sommarlunchen - älskar ceasarsallad. Bästa!








Tjingeling raringar!







Nu har ni väl inte missat Bonniers nya ljudbokstjänst där du just nu med ett erbjudande från mig kan läsa och lyssna fritt i 4 veckor?? Nää tänkte väl det. Men om du nu ändå skulle missat så är det väl dags att registrera ditt gratiskonto. Perfekt nu till semestern eller hur?!:)












Antingen klickar du här så fylls mitt erbjudande i automatiskt, eller så går du helt enkelt in på BookBeat.se och registrerar dig med koden mittvitahus. Ditt erbjudande blir då fyra gratisveckor istället för två och det är ingen bindningstid och du får lyssna och läsa hur mycket du vill:)









Här kommer fem snabba med BookBeat:


- GW eller Denise Rudberg? 

Denise helt klart - min favvo författare:)



- Spänning eller romantik? 

Gärna både och om jag får välja.



- Lyssna på ljudbok när du latar dig i hängmattan eller när du vill ha sällskap på löprundan? 

Helt i hängmattan, känner att jag kan koppla av som mest då och hålla fokus (om jag inte somnar ifrån då, det har ju hänt;)



- E-bok eller ljudbok? 

Ljudbok alla tider, eller "the real-thing".



- Se filmen först eller läsa boken först?

Vill helst läsa boken först (har nog aldrig gjort i omvänd ordning:S). Tycker det är så mycket roligare att måla upp bilden av boken i huvudet än att få den serverad på duken och så tycker jag man oftast missar och kortar ner en massa i filmen.




Så nu vänner, missat inte detta fin fina erbjudande från BookBeat!




KRAM









I samarbete med BookBeat.

Inga kommentarer: