söndag 26 juni 2016

TIPS OM BÄSTA BARNKLÄDESREAN














Tjingeling vänner!






Kikar in med ett sent tips här till er innan jag ska plocka i ordning efter dagen kalas här. Det är ju sommarreornas bästa tid just nu och jag gillar verkligen att fynda sånt man kikat på som kanske var av ett lite dyrare märke som man nu helt plötsligt kan fynda loss. KidsBrandStore som ni vet har ju marknades bästa barnklädessortiment av massa sköna märken som vi gillar här hemma, tex. Gant, Ralph Lauren. Timberland, Vingino, Adidas, Hummel, Lyle & Scott, Barbour och en mängd flera. Just nu är det 20-50 5 rea på allt i butiken och jag hittar flera gobitar som jag ska klicka hem till skatterna. Kolla bara hur fin är inte denna, eller bara en sån här bra baströja. Den här tror jag Alice kommer bli överlycklig över.



Hoppas ni hittar några fin fina kap nu vänner!



KRAM









Inga kommentarer: