tisdag 7 juni 2016

MINA PIONER









Igår kväll skördade jag pioner här hemma. Jag har verkligen helt fullt med dessa underbara blommor i landet:)






Den här är min absoluta favorit av de alla, men jag har även en kritvit som jag tycker mycket om.






Nu står det fullt lite här och var i huset och doftar ljuvligt. Synd nu bara att säsongen är så kort.





Tjingeling finingar!





Här har vi ytterligare en fin fin solig dag. Klaga på vädret det gör man inte direkt nu:) Denna vecka är det skolavslutningsvecka här och jag har två spända skatter som längta efter ett långt sommarlov. Alice har lite ångest över att jag ska jobba ända till augusti innan jag får semester… Men vi få pyssla lite och lösa saker dag för dag och ta det som det kommer. Det brukar ordna sig fint.


Ihelgen som varit har ni ju sett lite vad jag pysslat med, jag känner bara att jag har så lite tid till all socialmedia nu för tiden, så ni får nöja er med småglimtar tills jag är helt inne i rutinerna på nya jobbet och så:) Då hoppas jag allt blir normalt igen;)



Nu hoppas jag ni njuter i det fina vädret, det ska jag en stund innan det blir jobb.




KRAM









1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Vad heter dina vackra pioner? Vad är det för sort? Sugen på att köpa likadana :o)
Kramar