måndag 20 juni 2016

ETT LITET HEJ FRÅN MIG









Vacker vit pion från mitt land och den lilla vasen är från Cooee och finns i juniboxen hos Design in a Box.






Hur fint?!? Tror jag fyllt min blogg med pioner sista tiden hi hi.





Hej finaste ni!





Tack för ert tålamod med glesa inlägg här, men all min kraft har gått till inskolningen på nya jobbet och bara livet där efter. Haft konstant huvudvärk i flera dagar som vägrar släppa och så drömmar som håller mig vaken om nätterna så sömbrist delux. Fy fy, men jag hoppas det lugnar ner sig snart i mitt liv. Idag tänkte jag försöka träna och har checkat in mig på ett pass på gymmet alldeles strax. Tror jag behöver det och det är verkligen något jag helt prioriterat bort de senaste veckorna:S



Så jag hoppas ni orkar hänga i, snart är jag nog mig själv igen:)




KRAM









8 kommentarer:

Lena* sa...

Har jag missat det eller har du dragit vinnaren av Design in a box?
Sköt om dig!
Kram Lena*

MITT VITA HUS sa...

Lena: Det gjorde Design in a Box själva på utsatt datum och annonserade ut på sin instagramsida😘

Kram

M

Anonym sa...

Såklart har du mkt nu! Jag förstår och hänger förstås kvar :) Hoppas din huvudvärk ger med sig!
//Ingela

Hagalundsfarmen sa...

Tack för en toppen blogg! Pioner är det finaste som finns i blomväg! Ersätt inte plattorna med grus det är det drygaste som finns att rensa!Det är sååå fint som det är!!! Kram!

Hagalundsfarmen sa...

Tack för en toppen blogg! Pioner är det finaste som finns i blomväg! Ersätt inte plattorna med grus det är det drygaste som finns att rensa!Det är sååå fint som det är!!! Kram!

Anonym sa...

Spänningshuvudvärk ? Det är mkt nytt på AM förstår jag! Ta hand om dig så det inte går överstyr..../ E

Anonym sa...

Jag har grusgång stor och tidigt på våren innan ogräset börjar växa strör jag på tösalt köoer säckar som jag strör på riklugt med när det regnar och jag har numera ogräsfritt i grusgången. Har även sådana sten plattor du har på ett litet område men där rensar jag..
/Ann-Sophie

Nazima sa...

Usch, inget vidare med huvudvärk! Hoppas det gått över nu. Pioner är så himla fint, så mig gör det inget om du lägger upp fina blombilder på dessa.
Förstår att det är fullt upp med nytt jobb osv, har haft det så nu i vår jag med då jag bytte jobb i april, men nu börjar bitarna falla på plats, tack och lov.

Kram på dig