onsdag 15 juni 2016

ÄNNU EN LJUVLIG JUNI DAG



















Här får ni några bilder från framsidan av vårt lilla hus. De där plattorna, orkar inte ens. Varför i all sin dar valde jag dom:S Såå jobbigt att rensa ogräs, de åker väck så fort vi orkar. Vita gruppen är från Grythyttan/Lindholms, kurkorna från Bergspotter och House Doctor, parasoll från Jysk om någon undrar.






Hej hallå vänner!






Ännu en ljuvligt varm (dock lite blåsig) sommardag. Är det fler än jag som tycker sommaren iaf börjat väldigt lovande?! Man har kunnat sitta ute mest hela tiden idag och jag har verkligen njutit av min ledighet. Idag var även en fin person här för ett uppdrag, vi fikande och pratade om allt mellan himmel och jord. Så roligt att denna lilla blogg genererat i så många möten och möjligheter - tacksam:)


Skatterna som har sommarlov ser man inte mycket av, en är mest med vänner och i stallet och den andra rymde igår till farmor för egentid. I morgon hoppas jag få se dom lite mer på sista lediga dagen denna vecka.


Men nu ska jag ta kväll! Känslan är ju att klockan är typ sju eller något, men egentligen är den 22. Hrmm




KRAM









2 kommentarer:

Marina sa...

Herregud. Missnöjd med plattorna?? Jag har precis valt likadana. Plattläggaren är på gång nästa vecka.
Beror det på underlaget eller vad är det som gör att det kommer igenom?
Vi har stora fyrkantiga plattor nu...
Hmm.
Marina

MITT VITA HUS sa...

Marina: Ja tyvärr, men det är jag det. Du kommer säkert bli jättenöjd med ditt val. Vi hade ingen bra plattläggare tyvärr och stenarna vi fick var tyvärr av väldigt dålig kvalité. Jag har fått Benders att byta ut lite av dom men jag är inte nöjd iaf. Tycker även om vi la sån fog som skulle hålla bort ogräs att det kommer ändå. Jag skulle vilja ha något mer underhållsfritt. Sen växer ju gräset in från kanten liksom, man får hela tiden gå och kantskära där. Men välj om ni kan plåtkant så slipper ni det:) Det kommer säkert bli fint hos er < 3

Kram

M