söndag 8 maj 2016

VECKANS VV








Hej hej fina ni!




Här kommer en snabb hälsning från solstolen (sitter på terassen på baksidan och det är ljuuuvligt:). Nu är det dags att avslöja hur det gick med min April-utmaning jag fick av min PT Camilla. Nu blev det lite trist slut eftersom jag lyckades dra på mig ett virus sista veckan (skit!) som jag faktiskt fortfarande inte riktig återhämtat mig från (fortfarande superont i halsen och riktigt snorig och i kombo med allergin, känner mig jag långt ifrån toppform just nu), tyvärr. men iaf det blev dåligt med träning sista veckan och japp jag åt glass men jag hade så sjukt ont i halsen. Dock åt jag inte så mycket nyttigheter så totalt blev det väl inte mer än jag borde men ändå. Det jag lyckades iaf med var att kiakc igång kroppen i april till att bli av med lite mer kilon och jag blev faktiskt av med 1,9 totalt, jippie. Noterade min längsta vikt hurrey. Har ju inte varit där sedan i Oktober:S Men nu rullar det kanske på nedåt igen. De som är i min närhet tycker att det nu syns massor (vilket jag inte riktig känner, förutom lite på kläder kanske). Men jag tror all träning gjort lite till. Känner mig iaf starkare med (fast minus just nu, för just nu känner jag mig bara allmänt trött på att vara krasslig och väldigt allergi-trött).


Nu är det nästan exakt 2 veckor kvar tills jag börjar mitt nya jobb, jag hoppas och tror att röra mer på sig varje dag kommer ge lite extra puff nedåt och det ska bli sååå skönt att bara inte sitta still varje dag på jobbet. Wish me luck! 


Hoppas ni har en toppen söndag vänner och njuter ordentligt av varma soliga dagar, man vet ju liksom aldrig när de tar slut här i svedala;)




KRAM









Inga kommentarer: