tisdag 24 maj 2016

TJINGELING TISDAG






























Det nästan bästa är med att blivit av med 40 kilon från min kropp är att man kan handla vanliga kläder igen. Bara gå in i en affär och ta en normal storlek och kunna ha plagget. Värt allt slit säger jag. Visst är hälsovinster det absolut bästa men det här är nog väldigt nära en andra plats:) Här har jag en ny enkel puderrosa klänning från Ilse Jacobsen som jag hittade här på MQ. Till det har jag en ny jacka från Gant (som jag såg här hos Petra först, som har världens snyggaste smak, och blev helt kär i. Jag har velat ha en bomerjacka denna vår men jag tycker de "vanliga" andas för mycket 80-90-tal för mig, så den här quiltade var peeerfekt. Bomberjackan i modern tappning liksom:) Väskan är min första älskade Mulberry - älskar den sååå mycket (tack älskling för både väskan och jackan < 3 )





Heeeej fina ni!





T a c k alla rara för era kommentarer igår - ni är bäst < 3 Bara var tvungen att få ur mig lite tankar och känslor. Det är inte ofta, men ibland rinner bägaren över liksom… och ni tack för alla hälsningar om nya jobbet. Det var hur kul som helt. Kommer bli kanon det här, känner det på mig:)


Nu ska jag iväg här igen, men jag lovar kika in till er så snart jag kan igen. Har ju ett fin fint erbjudande till er som ni inte vill missa. Men tills dess ha det allra bäst!




KRAM










16 kommentarer:

Helena sa...

Så snyggt! Och kul med nytt jobb :) lycka till!

Anonym sa...

Tjo ho du vågade lägga ut bilderna <3 TOPPENFINA!!! stövletterna undrar jag över... /E

Anonym sa...

Så fin du är Mia😍Lycka till med nya jobbet😊

Anonym sa...

Så fin du är Mia💞Lycka till med nya jobbet😊👍🏼

Milla sa...

Lycka till på jobbet! Beundrar er alla som jobbar inom detta tuffa yrke! Läste precis ditt inlägg igår (även Victorias) bra rutet och det behövs ibland. Går liksom troll ibland i bloggerivärlden, som att all frustration i tillvaron kanaliseras ut på andra o de man inte känner, eller tror sig veta allt om. Kram på dig!

Marita sa...

Super super superfin ❤️

Lena* sa...

*****LYCKA TILL på nya jobbet!*****
Kram Lena*

Anonym sa...


Var har du köpt den fina jackan? Lycka till med nya jobbet, min första tjänst som sjuksköterska hade jag på akuten.

Kram Lena

Anonym sa...

Lycka till med nya jobbet. Har kollat in er fina stora runda spegel, har ni slipade kanter på den eller bara skurna av glasmästaren.
Hälsningar Catarina

Anna sa...

Snygging!

KRAAAM

<3

Anonym sa...

Hej! Vad är det för modell på jackan? Söker på gant, men kan inte hitta den... 😥

Anonym sa...

gant yc heter den kolla på elinmaria.se //EÅ

Anonym sa...

Känner igen känslan! Jag har gått ner 10 kilo och är så glad att byxor är bekvämt igen! Tänkte innan att "leggings och strumpbyxor med klänning är min stil ändå, oavsett vikt" men nu känner jag att så är det inte alls! Byxor, jeans och snygga tröjor, skjortor, blusar och t-shirts är min stil! Trevlig helg! /Anna

Nazima sa...

Lycka till på nya jobbet!
My,god va du ör snygg!!!! Riktigt lyser om dig!
Kramar

Kantiga köksblandare sa...

snyggt

MITT VITA HUS sa...

E: Stövletter från Rodebjer, urgamla:)

Till alla som undrar över jackan så har N köpt en i butik här, den är nog tyvärr slut på Gants hemsida när jag kikar men som ovan skrev så finns den här http://www.elinmaria.se/default.asp?group=89&item=10315


Kram

M


ps TACK för alla fina hälsningar <3